خنده دار

عکس , منظره , عکس عاشقانه , عکس بازیگران 96 , طبیعت , حل جدول مدرن , تولدت مبارک , اشپزی , لباس عروس , متن زیبا , عکس خفن , رنگ سال 96

بیوگرافی جدید بیلی آیلیش هنرمند آمریکایی در سال 2020

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۲ ق.ظ

 

بیوگرافی بیلی ایلیش

 

 

 

عکس بیلی آیلیش
در مورد زندگینامه این خواننده و ترانه سرا باید بدانید که که نام کامل او بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل است. وی در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. همانطور که اشاره کردیم او ترانه ‌سرا و خواننده آمریکایی است. او فعالیت در زمینه آواز خواندن را از سنین نوجوانی شروع کرده است.

بیلی ایلیش از سال ۲۰۱۵ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر آمریکا فعالیت دارد و در سطح جهانی هم شناخته شده است.

آیلیش در سال ۲۰۱۶ اولین آهنگ اش که چشم ‌های اقیانوسی نام داشت را در ساند کلادز به انتشار رساند که به دنبال آن در رده ‌های دارک روم نیز به بازار عرضه شد. در مورد این آهنگ باید این نکته را مورد اشاره قرار داد که ترانه آن توسط برادرش فیننس ساخته شده ‌است. گفتنی است که او و برادرش در موسیقی و برنامه‌ های زنده با هم همکاری می ‌کنند.

به شهرت رسیدن بیلی ایلیش
شهرت آیلیش بیشتر بر می گردد به تک آهنگ او به نام “مرد بد” که در سال ۲۰۱۹  منتشر شده ‌است. او با انتشار این آهنگ در صدر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داشت و نوزده هفته صدر نشینی آهنگ “Old Town Road” را از بین برد و رکورد را به نام خود زد.

ایلیش موفق شد تا نامزد شش جایزه گرمی از جمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید شود. به این ترتیب می توان ادعا کرد که او جوان ترین هنرمندی است که تا این زمان موفق شده است تا نامزد دریافت جایزه بزرگ چهار گرمی شود.

 

مدل موی بیلی ایلیش

 

 

سبک هنری بیلی ایلیش
در مورد سبک هنری این خواننده جوان آمریکایی باید بدانید که او در سبک پاپ، الکتروپاپ، ایندی پاپ فعالیت دارد. وی با دارک‌روم اینتراسکوپ رکوردز در زمینه انتشار آثارش همکاری دارد.

در مورد زندگی خصوصی بیلی ایلیش بیشتر بدانید
همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم آیلیش در هایلند پارک در شهر لس آنجلس پرورش یافته است. پدر و مادر این هنرمند جوان که هم بازیگر است و هم نوازنده و هم فیلمنامه ‌نویس مگی بیرد و پاتریک اوکانل نام دارند. در مورد تبار او باید بدانید که او عمدتاً دارای تبار ایرلندی و اسکاتلندی است. در زمان کودکی در خانه آموزش دید و در سن هشت سالگی به عضویت گروه کُر کودکان لس ‌آنجلس درآمد. وقتی که یازده سال سن داشت تحت تأثیر برادر بزرگتر خود به نام فینیاس اوکانل که در آن زمان خواننده و ترانه ‌سرا بود، نوشتن و خواندن آهن‌های خودش را شروع کرد. در مورد آیلیش و خانواده‌ اش این را هم باید بدانید که آنها همگی گیاهخوار هستند.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
trojan nt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی