خنده دار

عکس , منظره , عکس عاشقانه , عکس بازیگران 96 , طبیعت , حل جدول مدرن , تولدت مبارک , اشپزی , لباس عروس , متن زیبا , عکس خفن , رنگ سال 96

ازدواج جدید مهناز افشار

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

ازدواج جدید مهناز افشار 

 

بیوگرافی مهناز افشار : شنیده ها حاکی از این است کهمهناز افشار بازیگر پرکارو مشهور کشورمان بامحمد امین رامینپسر معاون مطبوعاتیریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نامزد کرده است. به روایتیمهناز افشارهنرپیشه مشهور ایران بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامینمعاون مطبوعاتی دولت احمدی نژادازدواجکرده است

البته قابل ذکر است این خبر در حالی منتشر شده کهمهناز افشاراین خبر را تکذیب نکرده است. اگر اخبار جدیدی از تایید یا تکذیب این خبر به دستمان برسد ان را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.

بیوگرافی محمد امین رامین
در زیر گزیده هایی از مصاحبه خبرگزاری برنا را بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامین میتوانید ملاحظه فرمایید.

 

محمدامین در این مصاحبه به نکاتی در مورد خودش و زندگیشان اشاره کرده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست

محمدعلی رامین در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در دزفول متولد شد و در جوانی به کشور آلمان عزیمت نمود و قریب به بیست سال را در آنجا مشغول تحصیل و فعالیت های فرهنگی بود و به دلایلی کشور آلمان با حضور وی در این کشور مخالفت نمود و پس از آن وی به ایران آمد و در آبان ماه سال ۱۳۸۸ طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

خودتان را معرفی کنید؟
محمد امین رامین متولد سال ۱۳۶۶.
نسل دومی هستی یا سومی؟
احتمالا نسل سومی.
تا به حال از نسل دوم صحبت شده؟
خیلی نه، یا ما خوب نفهمیدیم یا خوب تعریف نشده است.
دانشجو هستی؟
بله دانشگاه علامه، ترم ششم، سال سوم.
بیوگرافی کامل مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و … به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت و از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

رشته تحصیلیمهناز افشاردر دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
trojan nt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی