خنده دار

عکس , منظره , عکس عاشقانه , عکس بازیگران 96 , طبیعت , حل جدول مدرن , تولدت مبارک , اشپزی , لباس عروس , متن زیبا , عکس خفن , رنگ سال 96

بیوگرافی جدید از هنرمند ایرانی بهرام رادان

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

 

دوران کودکی و نوجوانی بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان (زندگینامه هنرمندان)

بهرام رادان بازیگر، خواننده و یکی از تهیه کنندگان موسیقی کشور عزیزمان است که به راستی طرفداران زیادی دارد. این مرد خوش چهره ی سینمای ایران فارغ التحصیل رشته ی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او از سال ۱۳۷۸ تا به امروز در سینما فعالیت دارد. یکی از فیلم های ماندگاری که در آن به ایفای نقش پرداخته است و بسیار خوش درخشیده، فیلم معروف سنتوری ساخته داریوش مهرجویی است که بهرام رادان در نقش علی سنتوری بازی کرد و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد.

دوستان عزیز سایت پرورش افکار برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاع از زندگی نامه بهرام رادان این بازیگر محبوب سینمای کشورمان در ادامه با ما همراه باشید.

 

دوران کودکی و نوجوانی بهرام رادان

بهرام رادان در ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او دارای یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش است و خودش فرزند آخر خانواده می باشد. در مورد پدرش نیز باید بگوییم که در اصفهان متولد شده و سرهنگ بازنشسته است. مادرش هم خانه دار است.

بهرام رادان بعد از اتمام دوره ی مقدس سربازی وقتی دنبال کار می گشت، به طور اتفاقی به آگهی موسسه ی بازیگری هیوا برخورد می کند و همین امر نقطه ی آغازین فعالیت او در سینمای ایران می شود.

 

بهرام رادان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
trojan nt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی